Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Oldemarkt, Nederland van Veronique Hof - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Oldemarkt, Nederland van Veronique Hof - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: veroniquehof

Blijf op de hoogte en volg Veronique

13 Februari 2012 | Nederland, Oldemarkt

Hallo Allemaal,

Morgen is het zover.. dan vertrek ik voor 6 maanden naar Australië.
Dinsdag 14 februari vlieg ik via Dubai naar Perth, waar ik naar het hostel gebracht wordt voor 2 nachten/1dag. De donderdag heb ik een introductiedag van het Australische Au Pair bureau Smart AuPairs, en dan zal ik een bankrekening openen, simkaart kopen en leren over Australië en het omgaan met kinderen.
Vrijdags wordt ik door mijn host familie opgehaald, en zal ik naar het huis gaan waar ik de komende maanden ga wonen. Mijn hostfamilie is de familie Carney bestaande uit vader Bernard, moeder Rebecca en kinderen Emma (5,5), Eve (4) en de tweeling van 2 jaar Christian en Lucas.
De meiden gaan door de weeks naar school en de jongens zijn thuis.

Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van wat hier allemaal gebeurt, en andersom natuurlijk :D

Gisteren werd ik met een smoes van huis gehaald, en toen ik terug kwam hadden Mathijs en Lotte een afscheidsfeestje voor me georganiseerd! Ik had al een vermoeden dat er iets aan de hand was, maar had niet in de gaten dat dit zou komen :D Er waren allemaal vrienden en familie, en een aantal kinderen natuurlijk :D en ze hadden een mooie marsepeintaart en cakejes voor me versierd, hapjes gemaakt en drankjes in huis gehaald. Het was erg gezellig en leuk om even goed afscheid van iedereen te nemen die ik nu een half jaar niet ga zien.
Nou, ik zal de laatste dingetjes in mijn koffer pakken en dan ben ik klaar voor vertrek, en zal mijn volgende blog vanuit Australië geschreven worden!

Groetjes Veronique

  • 13 Februari 2012 - 10:40

    Heidi De Vries.:

    Hé Veronique, dit programma ken ik. Toen mijn pleegbroertje een jaar de wereld over reisde heb ik hem ook via hier gevolgd!
    Ik zal je verslagen dan ook zeker gaan lezen want dat is erg leuk.
    Ik wens je bij deze alle goeds toe in Australie en voor morgen wens ik je een goede reis.

    Groetjes Heidi.

  • 13 Februari 2012 - 11:16

    Francis:

    Heeeeeel veeeeeel plezier en goede reis! Maak er een super mooi 1/2 jaar van!!! Dikke kus!

  • 13 Februari 2012 - 15:13

    Emma:

    Hey V.!

    Wat leuk om te lezen dat je het koude Nederland ook gaat verlaten! En zo te horen heb je een leuk afscheid gehad! Ik wens je een goede, veilige vlucht en heeeel veel fun daar! Liefs Emma, vanuit Kaapstad!

  • 13 Februari 2012 - 19:14

    Chantal:

    Heej schat,
    Een hele goede reis gewenst, en ga vooral heel erg genieten van deze onvergetelijke ervaring. Ik kijk uit naar je volgende blog!

    Dikke kussen van mij en Jaron en Boaz

  • 13 Februari 2012 - 20:25

    Monique:

    Veel plezier! En houdt ons op de hoogte :D

  • 17 Februari 2012 - 19:38

    Hey Topper!!:

    Veel plezier bij de Aussies!!
    Maak maar eens lekkere snert voor ze...

    Gr. Henk O.


  • 25 Februari 2012 - 11:50

    Erna Werst:

    Hallo Veronique, Net je reisverslag en je eerste week gelezen. fijn dat het allemaal zo goed gaat. De familie waar je te recht bent gekomen lijkt me een beetje druk gaotisch of hoe je het noemen wilt. Maar je schijnt het allemaal wel aan te kunnen.
    Het lijkt me geen vervelende plek te zijn, wat een leuk zwembad en zo, en fijn dat je echt een eigen kamer en badkamer hebt.
    Hierin Oldemarkt gaat alles zo zijn gangetje, de meiden van de woensdagavond missen ze wel. a.s woensdag is het geen club en de week daarop gaan we colllecteren voor Jantje Beton. de clubavond daarop wil ik een stukje voorlezen uit je reisverslag en eerste week ik neem aan dat je dat goed vindt.
    Veronique veel plezier de komende tijd en hou je taai.

    groetjes Erna

  • 30 Maart 2012 - 07:32

    Fam. Visserman:

    Hoi Veronique, Wat leuk om jouw belevenissen te lezen. Geniet er lekker van. Goetjes uit het frisse (7 gr.)Oldemarkt :-).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oldemarkt

Veronique

Actief sinds 10 Jan. 2012
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 13829

Voorgaande reizen:

14 Februari 2012 - 01 September 2012

Australië

Landen bezocht: